de Staat


Ik nam verlof, en…
september 17, 2010, 17:25
Filed under: Huiswerk
  • de ramen werden geschuurd, en ook de voordeur
  • de binnenkant van de voordeur kreeg een mini-makeover (om er een beetje vorm in te krijgen)
  • de oude brievenbus (in het onderpaneel van de voordeur) mocht gaan
  • … en een nieuwe kwam (op een hoogte die ook voor de post aanvaardbaar is)
  • de achterdeur kreeg eindelijk zijn deurlijsten terug
  • de stok om de badkamer-velux open te doen werd hersteld (waardoor die velux ook weer open kan)
  • de deur naar de badkamer sleept niet meer
  • de geschuurde ramen werden kregen een grondlaag,  en minstens 3 afwerklagen (ik was niet content met het eerste kleur)
  • de voordeur werd binnen en buiten van een kleurtje voorzien (bij de binnenkant ben ik ook nog eens van kleur veranderd)
  • de verlichting van de eettafel werd afgehaald en opgehangen

2 reacties so far
Plaats een reactie

En hoelang was je thuis???

Reactie door Nes

euh, bijna 3 weken (sinds 1 september), ik moest me dus niet opjagen🙂

Reactie door Marc




Geef een reactie

