de Staat


Marc [hartje] WordPress
augustus 16, 2010, 22:37
Filed under: Blog / het internet | Tags:

De mensen van WordPress.com stellen vrij regelmatig nieuwe layout-thema’s beschikbaar.  Vandaag was dat Oulipo… en die ziet er niet er niet alleen goed uit, ge kunt ze ook gemakkelijk personaliseren (mits wat creatief te zijn met de header en de achtergrond).
Alleen … (ja, er moet altijd iets zijn)…de titels van de blokken in de zijkolom stonden zo dicht op de bijhorende tekst geplakt dat het echt geen zicht meer was.

Omdat dat het enige was dat me tegenstak heb ik die mensen gemaild (ik ben zo iemand)… en 2 uur later kwam de melding “Can you check again? We’ve fixed that issue now.”
En het was echt gefixt. Ok, ze hadden het eigenlijk vooraf moeten zien, maar toch.

Ik vind dat wel sterk voor een afdeling (wordpress.com) die  11.4 miljoen blogs draaiende houdt. Een layout aanpassen (niet enkel voor mij, maar voor iedereen) én een persoonlijk antwoord geven zo’n korte tijd.

.

Bij deze weet u dus ook dat dees blog binnenkort nog eens van uitzicht verandert.
(of niet)

3 reacties so far
Plaats een reactie

mohow zeg, dat is een sterk verhaal. Je wordt een urban legend, marc!

Reactie door elke

Oulipo is een mooi en strak thema, maar wat betreft het plaatsen van (iets grotere) foto’s vind ik het tekortschieten. De mogelijkheid tot grotere weergaves is overigens een heikel punt bij tal van thema’s. Verder niks dan lof over WordPress. Ik werd in het verleden al driemaal zeer vlot en correct geholpen.

Reactie door Menck

@ Elke: wohoo!

@ Menck: Dat van die foto’s trek ik me niet zo aan, degen die ik plaats verklein ik 9 op de 10 keren toch tot een breedte van 400px. Krijg je geen beter resultaat in hun thema’s die specifiek voor fotoblogs bedoeld zijn? (heb die zelf nog niet geprobeerd)
En ik blijf versteld staan van de hun service. (we gaan op het werk een tandje moeten bijsteken om dat te evenaren)

Reactie door Marc




Geef een reactie

