de Staat


Strijklicht en kaartjes
augustus 8, 2010, 20:12
Filed under: Huiswerk, Vormgeving | Tags:

Beetje bij beetje gaat het goedkomen met dat ooit zo krakkemikkige huis van mij. Meer zelfs, er zijn zelfs steeds minder beetjes over!

Voor de moment  is het een kwestie van de juiste verlichting vinden en de boel een thuisgevoel te geven.
Het licht in de living is nu ongeveer zoals ik het in mijn hoofd had. Er is een leeslamp/uplighter (foto is genomen vanuit de leeszetel, dus zo ongeveer ter hoogte van je linkerschouder), een sfeerlamptje in één van de boekenkasten (rechts zie je op de rand van de foto nog net de schakelaar)… en er zijn de bollen.
Ik hou van mijn bollen.
De bovenste staat gericht op de strijkplank(*) (ja ik heb daar veel licht bij nodig), en de onderste…  euh, ja… dat was al duidelijk zeker.

’t is de bedoeling dat er daar meer kaartjes komen. Schone kaartjes. Staande en liggend. Voor de moment is er een tekort aan staande kaartjes, dus als u een onweerstaanbare drang voelt om de muur aan te vullen… ik verjaar in oktober.
11 oktober zelfs ;-)  (ik stuur u een schoontje terug)

.
* die strijkplank staat in langse richting achter de zetel en dient -als ‘m een paar tanden lager staat- ook als bijzettafel. Vree handig ja.


2 reacties so far
Plaats een reactie

Elke gaat nu al op zoek naar een kaartje.😉
Ik ben jaloers van de bollen. En van het BHV-kaartje. Niet dat je dat van hier kan zien, maar ik weet dat het er is.

Reactie door elke

Stuur me jouw adres eens, dan krijg je van mij ook een staand kaartje. Enige kleurvoorkeur?

Reactie door chelone




Geef een reactie

