de Staat


En ik mag hier wonen
juni 22, 2010, 21:05
Filed under: In en om de tuin

Ik fietste daarnet van op de buiten (aka Sint-Andries) Brugge binnen en dacht:

Dat is hier echt mijn stad.
Ik weet hoe ze riekt, hoe ze voelt, hoe ze ademt, en beweegt.
Ik ken haar rare gewoontes, haar puisten, haar gefoeter, … de kraken en de blinkers.
Ja.
En ik mag hier wonen.

2 reacties so far
Plaats een reactie

wat ging jij in godsnaam in Sint-Andries doen…?

Reactie door elke

I went to see about a girl, en verse boter en melk haal je nu eenmaal op de buiten hé.

Reactie door Marc




Geef een reactie

