de Staat


Help, mijn huis is zwanger!
maart 2, 2010, 22:18
Filed under: Huiswerk

Afgelopen zondag op batibouw een watertester gekregen, vandaag de test gedaan.

…maar wat betekent dat resultaat nu eigenlijk?
Moet ik  me nu dringend zo’n waterverzachter in huis halen? En als dat zo is, zijn er dan ook alternatieven, want ik heb echt geen plaats om zoiets te hangen of te zetten.

(met een beetje goeie wil -lees: waar is de slijpschijf, de muur moet nog eens open- … heb ik nog een plaatsje boven de voordeur, maar aangezien die dingen meestal van bovenaf met zout gevuld worden en het plafond… , neen, geen goed idee)


1 reactie so far
Plaats een reactie

Je woont waar ik woon en daar is het algemeen geweten dat het water keihard is. Zo hard dat je was na het drogen op een rek binnen bijna recht blijven staan. Daar had je geen blaadje voor nodig, marc-je.
Trouwens: zo’n waterverzachter (of -ontharder of zo) is een goed idee. Ik wacht ook tot ik daarvoor geld heb. Een plaatsje heb ik al.

Reactie door elke




Geef een reactie

