de Staat


Ik, Bifur…
februari 25, 2010, 20:52
Filed under: Vormgeving

… ik vraag je, wilde gij een testje doen?

Ge kunt er niks mee winnen (neen, zelfs geen eeuwige roem of een bank vooruit), maar het resultaat…
Dat van mij paste me, gelijk een flanellen velleke.

Vreest niet voor bijwerkingen, normaal ga je er geen dingen als ‘flanellen velleke’ van gaan schrijven, of lllippenbalsemmm, of ‘Eileen Gray is altijd een beetje zwart-wit’… neegnie, gewoon gaan.

(hier gepikt – deze blog staat daar blijkbaar gelinkt)

5 reacties so far
Plaats een reactie

raar testje, ben blijkbaar nen dot matrix, samen met 28000-en oneven anderen. Juijj.

Reactie door Margogogo

ik courier. best frappant; ik heb lange tijd al mijn taken voor unief in courier afgegeven.

Reactie door pironik

ik ga mee met Pironik. En ik vind het dus de max want ik typ alles op mijn blog ook effectief in courier. Omdat ik het mooi vind. Nu weet ik meteen ook gewoon dat ik het ben… 🙂

Reactie door elke

Universal, en daar voel ik me heel goed bij!

Reactie door Anneke

allez, 4/5 is content met zijn uitslag… en ik zou ook geen dot matrix willen zijn, Margo. Laten we het er op houden dat het een fout van de programmeurs is. Willen we dat afspreken?

Reactie door Marc




Geef een reactie

