de Staat


Het vergeten paard van PJ Harvey
februari 24, 2010, 21:35
Filed under: Muziek, Werk

Dit stukske zou eerst ‘Driving down the road of many signs’ heten… maar ik ben van gedacht veranderd, ge hebt die nog tegoed. Beloofd, scout’s honour!
(ik ben toch nooit bij de scouts geweest)

Anyway, iets anders dus:
Deze namiddag kwam een collega van, euh… middelbare leeftijd het bureau binnengehinnikt en vroeg ik haar – oneindig gevat zijnde – wat de merrie nodig had.
Niet goed hé! Was ze een eenhoorn geweest, dat had u een blog minder te lezen en was ik kopvlees.
Merrie was niet goed, neen. Dartel veulen moest het zijn. Waarna ze dartel terug naar haar eigen bureau huppelde. (vrouwen van middelbare leeftijd kunnen dus wel degelijk huppelen, dartel dan nog, ik heb het gezien! Weliswaar zonder getuigen, maar toch.

Maar de titel dus:
Mijn pc heeft een uitmuntende muzieksmaak en koos er daarnet voor om PJ Harvey’s ‘To bring you my love’ te spelen.
Ik weet niet of daar een clip bij hoort,  maar die song heeft een paard nodig, een sloffend paard zelfs, met mevrouw de amazone erop.

2 reacties so far
Plaats een reactie

wat een overstelbaar ge-wel-dig nummer toch. En zeggen dat de ex er met mijn cd van onder is. Getver.

Reactie door elke

Ze het wel een mottig kleejke an eigenlijk…

Reactie door elke




Geef een reactie

