de Staat


Het is als naar werchter gaan voor de sfeer
februari 2, 2010, 23:59
Filed under: Muziek

… en per ongeluk iets schoons tegenkomen.

Allez, dat hoop ik toch.
Over de jaren heb nu en dan al eens een vinyl-plaat gekocht, van ongeveer de helft daarvan heb ik ook de cd-versie… sommigen werden gekocht ter vervollediging van een verzameling, al de rest voor de schone hoes.

Youtube heeft me van een aantal al duidelijk gemaakt dat die hoes zeer waarschijnlijk beter is dan de muziek, bij anderen blijft het mysterie, … euhm… compleet (hallo, merlina?).
Komende vrijdag komt de multimediawinkelman mijn nieuwe stereo installeren. Met platendraaier!
Spannend.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik heb ook een platenspeler! Meebrengen!

Reactie door Nes




Geef een reactie

