de Staat


den afloop
januari 31, 2010, 02:16
Filed under: Huiswerk

Bekentenis:
Ik geloof in een goeien afloop… en in jullie (uhu), en in mezelf (wahaddegedacht). Ik geloof dat iets dat vandaag niet kan morgen wel zal kunnen, of de dag daarop, of volgende week, of volgend jaar, of over 20 jaar (soms moet een mens wat geduld hebben, niet alles evolueert even rap). Af en toe moet je wat duwtjes -of een serieuze stoemp- in de goeie richting geven, maar ik geloof dat we ‘met z’n allen’ -ja, ’t is bijna weer carnaval- de goeie kant uitgaan. Ik geloof in den goeien afloop, ja.

Ik denk trouwens dat mijn huis mee gelooft. Op de gang is er een putje, en op m’n koertje ook, maar ook de vloer op de verdieping loopt een beetje af… just goed zodat mijn bureaustoel perfect onder mijn gat schuift als ik ga zitten (allez, met een heel klein duwtje in de goeie richting, maar toch). Die vloer had eigenlijk perfect plat moeten liggen, maar blijkbaar zijn we bij het opkrikken van de balken (met zo’n krik waarmee je een band vervangt, ja) nét iets te enthousiast geweest… maar ’t komt dus goed uit.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Al gemerkt dat alle goeie dingen met 3komen?

Reactie door Nes




Geef een reactie

