de Staat


Badkamer-ergonomie
januari 28, 2010, 21:57
Filed under: Huiswerk

In het laatste half jaar las ik ergens de volgende tip om de hoogte van de wasbakken in je badkamer te bepalen:

Bovenkant bak = onderkant zak
(post vooral uw vrouwelijk variante bij de reacties)

In mijn badkamer klopt dat niet. Hier komt de wasbak zelfgekozen hoger. Het scheelt maar een centimeter of 5, maar toch… mijn rug is me dankbaar. Allez, dat denk ik toch, ik spreek eigenlijk niet tegen lichaamsdelen die ik niet kan zien. Tegen mijn voeten bijvoorbeeld wel… en laat die voeten nu just de aanleiding voor deze post zijn. Ha!

Hier worden voeten in de wasbak gewassen -de hoge wasbak- en elke keer moet ik ondervinden dat die daarvoor eigenlijk te hoog zit (die verdomde 5 centimeter) ’t Is lastig dus. Niet zozeer bij het wassen, wel bij het afdrogen op de tablet waar de bak zit ingewerkt. Ma en pa hadden indertijd echt wel wat meer elastaan mogen gebruiken. ’t Was beter geweest voor mijn ergonomie.


2 reacties so far
Plaats een reactie

Ga gewoon op een bankje staan.

Reactie door Menck

Wast uw voeten eens op een normale manier, ee Marc, gelijk iedereen🙂

Reactie door Margogogo




Geef een reactie

