de Staat


Rommelpot (j/n)
januari 20, 2010, 00:11
Filed under: Vormgeving

Ik had niet echt iets nodig, maar het leek me wel geestig om de werkdag mee te beginnen. Een rommelmarktje doen. Indoor.

Eigenlijk zouden ze daar een andere term om moeten plakken. Het minime percentage rommel op indoorrommelmarkten is z’n plaats in de naam niet waard.

Ik heb het geweten… maar was dat vergeten… en pleit onweerstaanbare drang.
Niemand kon voorspellen dat daar boeken gingen liggen die mij aanstaan, en nog niemander dat daar ook een thee-servies op mij stond te wachten (naast een soepercool peper en zout-set-met nog niet opgebruikte peper, uhu). Is ’t geen schoontje? Dat bijna-zwart met dat bijna-wit. Spaarzaam bijna-wit. Goed gedoseerd enzo… en die lijn… hmmm…

Volgende keer móet ik trouwens teruggaan. Ik moet namelijk gaan oefenen op afdingen. Veel oefenen. Mevrouw vrolijkheid zal er me wel aan herinneren. Jaas. Zij ging trouwens naar huis met -onder andere- een blikken kistje met een blommekesmotief-met-onderstebovenvliegende-insecten. Hoe cool is dat niet, nji. ’t Paste haar wel.

Over kisten gesproken: De Henry Van De Velde-prijzen zijn uitgedeeld… en de publieksprijs mag in mijn keuken (maar ik heb ze niet echt Nodig…)


2 reacties so far
Plaats een reactie

een rommelmarktje is altijd leuk. En ik heb voorwaar de lijst met rommelmarkten liggen. Sinds gisteren weer.🙂

Reactie door elke

Moh gie!

Reactie door Marc




Geef een reactie

