de Staat


de luwte / het lover
juni 30, 2009, 19:21
Filed under: Blog / het internet, In en om de tuin | Tags:

Mmmmmmm

(het mag nog wel efkes zo blijven)
(ik hou er wel van)
(dat soort dagen)

(klanten hun wachtmuziekske laten kiezen)
(allez, tot op zekere hoogte dan toch, mijn neurie-oeuvre is niet allesomvattend)
(banquet van bloc party was mijn favoriet)

(en ook gezegend worden door Spaanse nonnetjes)
(nog eens aan standbeeldsokkeleten doen)
geen enkele sokkel heeft hierbij schade van welke soort dan ook opgelopen
(maar vooral: wensfruit herontdekken)

… wie meer wil mag uit de lijst hieronder zijn favoriet kiezen. Het zijn allemaal titels van blogposts die deze maand in de klad-fase bleven steken (misschien werk ik die dan wel eens uit)

  • Alles = Rum-rozijn en kokos
  • Kopmunt
  • Oh tuinhuis, mijn tuinhuis!
  • en Meer hoofd / ander handen

7 reacties so far
Plaats een reactie

Ik wil alles weten over dat tuinhuis.

Reactie door zapnimf

awel ik ook

Reactie door hilde

ik eigenlijk ook. Wat valt er daar nu over te vertellen, over jouw tuinhuis? Of gaat het over die van een ander?

Reactie door elke

Vertel eens iets over die rum-rozijnen met kokos die je in je tuinhuis klaarmaakte terwijl je meer hoofd dan andere handen had.

Reactie door Margo

Alle 4 in alfabetische volgorde. Go Marc!

Reactie door Nes

Doe mij maar een relaas over je tuinhuis. Benieuwd wat je over die, pakweg, zes vierkante meter te vertellen hebt.

Reactie door Menck

[…] de titel is door Zapnimf, Hildezonderblog, Elke, Margo, Nes, en Menck tot winnaar van deze wedstrijd gekozen. (ja, ik moest dringend eens uitlinken om verkeer te genereren) 51.209435 3.225238 Laat […]

Pingback door Oh tuinhuis, mijn tuinhuis « deStaat




Geef een reactie

