de Staat


Te veel vrolijkheid?
mei 26, 2009, 12:28
Filed under: Werk

Lag het aan de ‘net terug uit vakantie’-sfeer?, de collega’s?, het werk?, de aankomende middagpauze?, de … weet ik veel wat?
Misschien.

Er zat alleszins te veel enthousiasme in m’n lijf.
Te veel energie.
Het was geen goed idee om over die stoel te springen.
Mijn knie blijft het maar herhalen.

Ik zal een andere shortcut richting bureau moeten zoeken.
Misschien…
Misschien glij ik volgende keer wel over de vergadertafel.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Gelieve mij te verwittigen, ik vind nog wel pompoms in de verkleedkoffer!

Reactie door Nes




Geef een reactie

