de Staat


Meer (en minder)
mei 1, 2009, 01:16
Filed under: Muziek, Vormgeving | Tags: ,

2009-04-30_brussel_koninklijke_bib_400

Brussel.
Binst dat ik daar toch was, dan ook maar:
– bij Arlequin langsgelopen (ik had nog iets tegoed van hen)
Manneken Pis gezien
Coudenberg bezocht (dat is dat paleis onder het Koningsplein – allez, toch wat er van overschiet)
– bij Plaizier binnengelopen (de verleiding, de verleiding)

+
’s Avonds in Brugge nog naar Roland van Campenhout gaan kijken.
’t Was slechts sporadisch goed.
Naar ’t schijnt was dit het einde van de Never Enough-tour. Ik had de indruk dat ze nog niet erg ingespeeld waren. Geen binding. Iemand zou met een ei moeten zitten.
(en van de vleugelpiano die klaarstond werd enkel de zitbank gebruikt. Om gitaren op te leggen).
Never Again is net iets te makkelijk.


4 reacties so far
Plaats een reactie

Plaizier is fantastisch. Al denk ik dat wij dat elk om een andere reden vinden.😉

Reactie door Linn

Merci beaucoup voor de toeristische tips. Je vermeldde dingen waar ik nog nooit van gehoord had.

Reactie door madameblogt

’t Is dat je micheleeuw niet kent, want die was er volgens mij ook in Brugge.

Reactie door zapnimf

@ Linn: thoope beslaan wij die hele winkel.

@ Madame: astemblieft

@ Zap: had het gelezen… blijkbaar hebben we een heel andere mening over wat daar te zien was.

Reactie door Marc




Geef een reactie

