de Staat


date with the state
april 28, 2009, 18:32
Filed under: In en om de tuin | Tags:

2009-04-28_kiezinge2

… en het zal even geestig zijn als de vorige keer.
(allez, ‘k hoop het toch)

8 reacties so far
Plaats een reactie

Veel plezier! 🙂

Reactie door madameblogt

You too? Innige deelneming.

🙂

Reactie door Zita

Veel succes Marc. Beter jij dan ik.

Reactie door mimi de moemoe

Have fun! Ik denk dat ik het volgende keer op aan mijn been ga hebben…

Reactie door Nes

Oei, ik moet nog in mijn brievenbus gaan kijken. Shit zeg… (ik ga wachten tot morgen)

Reactie door elke

oesje… ik hoop dat ze niet aan mij gaan denken

Reactie door hilde

Hmmm, zal ik dan nu maar toegeven dat ik daar ook deze keer als vrijwilliger zal zitten. 🙂
Dat bijzitten/stempelen was de vorige keer kweetnieoegoe meegevallen.

Reactie door Marc

Ikke deze keer niet als iedereen al verwittigd is.

Reactie door zapnimf




Geef een reactie

