de Staat


Nu
april 9, 2009, 20:57
Filed under: Blog / het internet | Tags:

Stokje!
hiergevonden!

Wat op dit moment mijn obsessie is :: de belg zijn voorliefde voor kotjes achter zijn huis uit hun hoofd babbelen (echt. allez, ‘k ga beginnen met degene die ik tegenkom).

Wat ik nu draag :: Lange broek, t-shirts, streepkespolo…

Doe ik vaak een dutje :: ba neek gie

Wat ik zou willen veranderen :: kantooruren (later!), staathervorming (iedereen naar Belgavox!), de kwaliteit van het brood bij de bakker op de hoek (en labels op hun schappen, zodat ik niet elke keer moet wijzen naar het brood dat ik wil – er zijn verschillende soorten grof bruin!), schoner huizen (zie ook die eerste vraag)

Wat ik vanavond eet :: boterhammen (synergie), hesp, en honing.

Mijn laatste aanschaf :: Vandaag… 11u: blik cola (automaat, 60 cent), 12u45: boek ‘het Brussel van Horta’ (de reyghere, 19,90euro) 13u15: pastaatje met 4 kazensaus-met-hesp (zonder strooikaas) (pasta presto, 3,05 euro), 17u30: bijgeknipt kapsel (new style coiffure, 17euro).

Naar welk geluid ik nu luister :: Journaal 7 (één)

Favoriete weertype :: 25°, zuchtje wind

Mijn doel :: straks, een flestje wijn. Geel.

Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft :: ge hebt me wel niet echt getagged, madame, maar toch (omdat ik het anders tegen mezelf moet hebben): merci😉

Favoriete vakantieplek :: Eender waar het favoriet weertype gecombineerd wordt een schoon prentje.

Films die ik keer op keer kan bekijken :: staat hier al een favorietenlijstje? Ja.

Favoriete theesmaak :: thee? thee?

Het boek dat ik momenteel lees :: telt een notebook ook? Neet zeker…

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens :: schuldgevoelens, ik? De ‘doe een ander nie aan wat ge zelf nie wilt’-gedachte verhindert dat wel. Alhoewel: afdingen bij een Music for Life-verkoop was misschien niet zo proper (maar 40 euro was wel genoeg)

Het landschap van mijn gedachten :: Zinderend (schoon woord trouwens, vind je ook niet?)

De laatste quote die indruk op mij heeft gemaakt :: hmm, “yes we can” moet dat geweest zijn. (ondertussen wel uitgemolken hé)

Welke kwaliteit ik zou willen hebben :: geef mij maar 250gr spontane gespreksstof. Ja, het mag iets meer zijn.

Waar ik op wacht :: ik wacht niet (alles gaat vooruit).

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap :: blauw! Ik schrijf alleen met blauw (en potlood, dat ook)… en heb een hekel aan zwarte stylo’s.


3 reacties so far
Plaats een reactie

En zo leren we jou weeral beter kennen.😉

Reactie door Madame

ha, leuk stukje. Ga het ook eens pikken als ik mag.

Reactie door elke

Lichtverteerbaar leesvoer, zo’n vragen-staat-vrij stokje. Typische Marc-antwoorden, vind ik, ook al heb ik je nog maar 1 keer live meegemaakt.
Oja, ik denk er ineens aan; heb dit stokje zelf ook geleend bij Madame en zal er nu meteen op staande voet ogenblikkelijk eens werk van gaan maken, zie.

Reactie door Margo




Geef een reactie

