de Staat


ik doe niet (meer) mee
april 3, 2009, 07:32
Filed under: Sport | Tags: ,

Neen.
Collega F. probeerde me op het laatste moment nog te overtuigen door me zijn VISA kaart te geven, maar ’t had geen avance meer. Dit jaar geen 20km door Brussel voor mij.

Drang en goesting ontbreken.
… en ik heb ondertussen wel al bewezen dat ik het kan, dat ook.
Tijd voor iets anders.

7 reacties so far
Plaats een reactie

Sat je niet loopt tot daar aan toe, maar een visa-kaart weigeren…? Je kan daar nog andere dingen mee doen ook!

Reactie door zapnimf

mja, ik vrees dat ik mij domweg vergeten inschrijven ben.
enfin, moest ge iemand tegenkomen die een inschrijvingske op overschot heeft…

Reactie door pironik

ah, je kan het, hé. Waarom ga je niet voor een marathon volgende keer. Dat kan je nog niet 🙂

Reactie door elke

Langlaufen???

Reactie door Nes

20 km door Brussel, ge moet er veel goesting voor hebben. Na 5 meter ben ik het daar al beu.

Reactie door Margo

Ha Marc
Vandaag Gent – Wevelgem: met de Kemmelberg in de hoofdrol. Binnenkort een keertje fietsen? Vindt Elsje ook zeker en vast (zoals jullie zeggen)leuk als we er een dubbeldate van kunnen maken met Elke.

Reactie door Sjaak

@ Zap: mijn manzijn zal er wel voor iets tussen zitten 🙂

@ Pironik: merk ik een patroon op?

@ Elke: Pff, een marathon, pff… en nooit meer thuis zijn zeker.

@ Ines: hmmm, Langlaufen. Sneeuwlandschap-appelbol-eskimojas.

@ Margo: en toch, dat ritme, dat gedeeld zweet, die vliegtuighal: het is een soort hadj.

@ Sjaak: hmmm, verleidelijk, ik zal Elke eens poken… en mijn fiets eens binnen doen voor een groot onderhoud (en nieuwe banden).

Reactie door Marc




Geef een reactie

