de Staat


Oplijsten
maart 15, 2009, 14:03
Filed under: Huiswerk | Tags: , , ,

2009-03-15_deurlijsten

Het moest er ooit eens van komen.
Bijna 2 jaar geleden werd bij het plaatsen van de keuken de chambrangs (deurlijsten in het schoon nederlands) van de deur rechts op de foto van de van de muur gehaald om de kasten te plaatsen.
Vandaag is het er eindelijk eens van gekomen om die -schoon om boven- en onderkasten heengebeiteld- terug te hangen. Bij gebrek aan een werkbank werd de gouden gids ingeschakeld, en mocht ‘De Da Vinci Code’ dienst doen als steun aan het andere eind.

Dat niet-machinaal getimmer heeft trouwens wel iets, niet dat ik er zo goed in ben (er is wel een degelijke basis), het is gewoon leuk om te doen. (en stil. Dat ook).


9 reacties so far
Plaats een reactie

Kijk nu *applaus*
Ik dacht eigenlijk dat je het over iets anders ging hebben, zo aan de titel te zien.

Reactie door elke

Er is dus een bricoleur aan u verloren gegaan…

Reactie door Margo

@ Elke: De titel was speciaal voor jou bedoeld, om je aan te stoken ook iets te schrijven
*steekt tong uit*

@ Margo: ’t is ‘gediplomeerd bricoleur’, en het resultaat mag er echt wel zijn hoor, ge moet maar eens komen zien.

Reactie door Marc

ik vind het fantastisch hoe je je foto’s maakt met hier en daar een beetje schaafsel, kvrag mij af of het géén gemaakte foto’s zijn dan echte foto’s😀😀 !!!
Jokie ge moet echt nog es online komen savonds
dada xxx

Reactie door joke

Ok Marc, ik zal deze zomer eens komen kijken, en dan gaan we een terraske doen.
Elke, ga je mee?

Reactie door Margo

Meegaan? Uitgaan? Niet thuis zitten? Vaneigens dadde!

Reactie door elke

Ziezo Marc, dat is dan geregeld.

Reactie door Margo

Oh! Gebruik jij ook boeken als steun voor klusjes.:-)

Reactie door madameblogt

@ joke: tss, mij verdenken van gefoefel, tss

@ Margo en Elke: woohoo! terraskes doen is nu toevallig één van mijn specialiteiten.

@ Madame: voila, wij verstaan mekaar. Moet wel zeggen dat ik vandeweek toch nog een werkbank op zolder gevonden heb… en die daar liet staan omdat ie een beetje ‘ingezolderd’ was.

Reactie door Marc




Geef een reactie

