de Staat


ja!
maart 7, 2009, 11:50
Filed under: In en om de tuin, Werk

… ik leef nog.
Maandag viel m’n internetverbinding uit en het duurde tot donderdag voor ik wist waar het aan lag.  Eén van de bakskes had het gedeeltelijk begeven…. en deze morgen kwam de telenet-man dat fiksen.

Punt en zo, of toch niet.
Ik dacht eigenlijk dat ik met een halve internetverslaving rondliep, maar dat bleek deze week heel goed mee te vallen. Er werden geen nagels afgebeten of van die toestanden, nee. Ceedeekes werden gespeeld, boeken gelezen, afwas gedaan😉 … en er werd een hoop slaap ingehaald.

Dat laatste was nodig als soortement van antivirus. Zelden zo rap van een valling af geweest… én het moet maanden geleden zijn dat ik een kwartier voor de deadline (om 9u moeten we er zijn) al op het werk was… al ligt dat waarschijnlijk dan weer aan het nieuwe werk. Ik werk nog steeds voor dezelfde baas, maar nu op een andere afdeling, en vooral, in een andere sfeer. Het is niet dat ik vroeger tegen mijn goesting ging werken, en de jobinhoud lag mij toen ook al, maar het kon dus beter…
Het ‘aangekomen’-gevoel heerst, ja!


4 reacties so far
Plaats een reactie

Tof dat de optimale omstandigheden bereikt zijn.

Reactie door madameblogt

Ge ziet, zo komt alles goed, eventually

Reactie door Margo

… en het wordt nog elke dag beter.

Reactie door Marc

en toch heeft het je er niet van weerhouden hier terug te keren. gelukkig!!

Reactie door elsje




Geef een reactie

