de Staat


Cultuurjournalistiek
februari 11, 2009, 07:53
Filed under: Muziek | Tags:

Omdat ergernissen een geweldige bron van inspiratie zijn – en ik te lui ben om het hier te herschrijven… een link naar die andere blog.

3 reacties so far
Plaats een reactie

tis toch wat, dat je anderen nodig hebt om je een mening te vormen. kom marc, ik schat je hoger in dan dat! en dat is dan weer mijn mening 🙂

Reactie door elsje

Vreemd hoor.
Er staat toch nergens in die tekst daat je iemands mening moet overnemen?
Ik schrijf dat ik wil lezen wat iemand met kennis van zaken denkt over iets waar ik niet bij was… en dat die dat op zo’n manier doet dat iedereen zich een realistisch beeld kan vormen van wat er gebeurde.
Het komt maar al te vaak voor dat men 3/4 van dergelijke verslagen naast de kwestie bezig is en voor de rest in algemeenheden praat.
Zo hoort het niet.

Reactie door Marc

aha! de mening van een ingevoerde naast die van jezelf leggen, bedoel je? omdat die dingen zien/horen/etc waar je als leek niet op komt? zoiets?

Reactie door elsje




Geef een reactie

