de Staat


Soms vraagt een mens zich af (1)
januari 28, 2009, 19:19
Filed under: Eten & drinken, In en om de tuin | Tags: ,

Net een kasticket in mijn frigo gevonden.
1 Aankoop: spruiten. 1,07 euro.

Ik kan me niet herinneren dat die spruiten daar ooit geweest zijn.
(dat ze ‘geweest’ zijn, ja dat weet ik nog, en dat ze niet goed klaargemaakt waren, dat ook. Maar volgende keer, dan lukt het me wel.)

Moet ik me zorgen maken?

3 reacties so far
Plaats een reactie

goh, nooit geweten dat je kassabonnetjes koel moet bewaren 😉

Reactie door elsje

ik zou me vooral zorgen maken over het feit dat je voor die spruiten zoveel betaald hebt!:))

Reactie door cursief huigje

@ elsje: 😀

@ cursief huigje: Ik hou wel van spruiten, en het waren er best wel veel. De combinatie van die 2 factoren maakte het aanvaardbaar.

Reactie door Marc




Geef een reactie

