de Staat


K
januari 20, 2009, 12:30
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

Ooit, ooit gaf ik hem de fles, deelden we heel kort een kamer, sleepte ik ‘m ruzie’end naar school, en…

…om eerlijk te zijn, ik dacht dat zijn dagen gevuld waren met zoveel mogelijk slapen, naar het werk racen, op het werk racen (hij mag dat), onderweg gesmeerde boterhammen eten, wat auto’s fixen, terug naar huis racen (onderweg frieten halen), frieten eten, uitgaan, uitgaan, uitgaan (het hoort er echt wel meerdere keren te staan), feestjes geven op de ouderlijke zolder… 
… en nonkel spelen, dat ook.

Maar, de laatste tijd doet hij ook van die volwassen dingen. Met verantwoordelijkheid enzo. Het heeft wel nog altijd met feesten en zot doen te maken, maar hij spreekt wel met kennis van zaken én realisme over ‘zijn‘ project.

Mijn broertje is groot geworden, ja.

(en hun ‘karre’ wordt de schoonste van de stoet)

7 reacties so far
Plaats een reactie

Prachtig gezegd Marc

Reactie door mimi de moemoe

klikken naar ‘zijn’ gaat niet, hoor. Ik kom op mijn eigen fb pagina terecht. Niks te vinden daar 😉

Reactie door elke

nu beter?

Reactie door Marc

Toeters en bellen!

Reactie door Nes

Wat voor vlees doe je op een carnavals-bbq? schaars geklede Rio-dames?
;o)

Reactie door elsje

Oh, zo schoon, de trots van de grote broer. Heel herkenbaar. Gisteren vocht ik nog met de mijne, vandaag heeft hij zijn eigen zaak.

Reactie door Flora Fleempaard

Amai broere met zoveel lof over je kleine broere spreken , ben verrast van de positieve commentaar , maar moraal van het verhaal het meeste dat er in staat klopt dan nog ook haha nen mens in niet gemaakt om enkel te gaan werken en UITGAAN is dan ook een zeer belangrijk iets

Reactie door K




Geef een reactie

