de Staat


alfabet-balk
januari 20, 2009, 23:20
Filed under: Blog / het internet

via pimpajoentje (wiens blog hier nooit wil openen maar via de feedreader wel gevolgd wordt).

wat de bedoeling is: je typt een letter van het alfabet in het adresvak van je browser en kijkt waar je terecht komt…
a – ab concerts
b – ebay (benl.ebay.be)
c – cabrio (catalogus brugse bib)
d – de redactie
e – een jaar vrolijkheid
f – facebook
g – google
h – hotmail
i – ionesque
j   //
k – kapaza
l – loggness
m – wordpress (m.wordpress.com)
n – facebook (nl-nl.facebook.com)
o //
p – paypal
q – questionable content
r – rabbitfield.com
s //
t – teveblad
u – uwkringding
v //
w //
x //
y – youtube
z – zitaswoon.com


3 reacties so far
Plaats een reactie

Sorry, Internet Explorer schijnt een probleem te hebben met mijn blog. Ik heb de oplossing nog niet gevonden dus ondertussen kun je hem gerust bekijken in Firefox of een andere browser, ik werk eraan!

Reactie door Greet

@greet: sowieso raad ik een ieder aan om FF te gebruiken. Veel safer dan IE!!

Reactie door elsje

trouwens een leuk stokske. ik pak ‘m van je af, mag vast wel he?

Reactie door elsje




Geef een reactie

