de Staat


We are Julian
januari 12, 2009, 21:03
Filed under: In en om de tuin | Tags:

We are a father. We are a sportsman.
We are a comedian. And sometimes a son of a bitch.

We can be a lot of different Julians in one day.

Sometimes we are charming. Or annoying.
There are moments we are silly and serious
at the same time.
Therefore we are the careless pullover.
We are the tender T-shirt.
And we are the suit that makes us feel unbeatable.

(that’s why WE is me)

  ^^
dit is wat je in de mannenfilialen op de achterzijde van je WE-kastickets krijgt
… en dan vraag ik me af: wat staat er in de dameswinkels op?

+
ik heb me een jas gekocht en 9 uur later ben ik er nog altijd content mee, meer zelfs… het voelt alsof deze er zoeen wordt die je opgebruikt, afdraagt, achteraf nog 10 jaar in een doos bijhoudt. (ofwel heerst het nieuwe-aankoopgevoel nog)

3 reacties so far
Plaats een reactie

dus de jas maakt niet dat je je silly voelt? dat is dan weer mooi meegenomen!

Reactie door elsje

Amai! Gekozen zonder mij????

Reactie door elke

Gefeliciteerd! Wij moeten samen op stap! Ik heb er ook zo ene!
Dat Julian’s gedoe komt uit hun reclame-spotje. Ik kan niet antwoorden op het dames-winkelsticketgedoe, momenteel zijn hun collecties daar net iets teveel ‘dame’ voor mij.

Reactie door Ines




Geef een reactie

