de Staat


Fok fok fok fok fok
december 27, 2008, 19:46
Filed under: Film / TV / Radio, In en om de tuin | Tags:

(met een een straatnaam als die van ons is dergelijke titel altijd toegelaten)
(en daarbij: vanavond tonen ze Four weddings and a funeral op (kuch) vijfTV … en u kent de scène wel waar ze zich overslapen.)

… maar wat ik eigenlijk wilde schrijven: eindelijk vond ik een lamp die 1/ boven mijn eettafel past en 2/ ik schoon vind. Helaas moest die schoonheid 980 euro kosten. Grmpf, ja, grmpf.


4 reacties so far
Plaats een reactie

Mijn nicht (die propere, ja) kan beter. Zij vond er gisteren één van 1599 eurootjes. Maar hun tafel is wel 3 keer zo groot als de jouwe😉

Reactie door elke

Dat wordt de komende dagen viool spelen op de Grote Markt (en dan niet vergeten je vioolkoffertje open voor je op de grond te zetten, hoor!)

Reactie door elsje

zal ik die gitaar al maar herbesnaren?
(violen zijn zo 2006)

Reactie door Marc

Troost je, ik deed beter en heb ze (moeten) latenhangen…

Reactie door Nes




Geef een reactie

