de Staat


Goedenacht – knikje – slokje water
december 26, 2008, 23:02
Filed under: Eten & drinken, In en om de tuin

Ha, een vrije dag. Een hele dag om op te doen aan compleet nutteloze dingen terwijl belangrijker toestanden… rusten.

En daarom heb ik in de 2 bloembakken die mijn hof voorstellen gewerkt. In de ene bloembak werden de bloemloze bloemen-waarvan-ik-de-naam-vergeten-ben bijgeknipt en in de andere werden bonsaïsparrebollen geplant.

Omdat het eerste schandalig nuttig was werd daarna niet alleen opnieuw gebowld op facebook, maar terwijl ik daar toch was *moest* de Geo Challenge aanvaard worden.
Dat allemaal luisterend naar de West Wing-compilatie.

Tussendoor werd een pakje fruittella’s geproefd… eneuh… is het het niet raar dat ze er na al die jaren nog altijd niet in slagen om de wikkels niet aan de spekken te doen plakken? Nog altijd zijn het Fruittella’s-met-papiersproeten. Monuja, soms zijn we meer dan gemiddeld nostalgisch, en daarom mag het.

Tegen dan denken ze er boven aan om het licht uit te doen en herinner ik me dat mijn haar er vanmorgen net iets te lang leek … vooral aan de zijkant maar omdat het vrij annozel is daarvoor alleen naar de coiffeur te gaan …
Enfin, 3 kwartier later had ik een jaren ’50-rockster coupe… wat bij het naar huis fietsen metamorphoosde in iets Wim De Vilder-achtigs.

vandaar,
de titel.

1 reactie so far
Plaats een reactie

geproefD Marc, geproefD…
En Wim De Vilder? Nou nou, ik kijk vol spanning uit naar dinsdag. Dit wordt euh… anders… 😉

Reactie door elke




Geef een reactie

