de Staat


Hannibal?
december 23, 2008, 13:42
Filed under: In en om de tuin | Tags:

2008-12-23_olifant

Nieuw in huis en nog een beetje mensen- en kodakschuw.
Naamsugesties zijn welkom.

9 reacties so far
Plaats een reactie

is ’t een met echte olie?

Reactie door het meisje met de zwavelstokjes

Ha, ik zal het eens aan junior vragen. Wedden dat ze hem ‘bruintje’ zal noemen. Dit in navolging van witje, blauwtje, grijsje en streepje. 😀

Reactie door elke

Wat een droppie! Wb de naam: voor de hand ligt zoiets als Babar, maar eigenlijk vind ik Bruintje (vermoede suggestie van Elke junior) leuker, zeker omdat je dan een beertje verwacht.

Geheel OT: heb eindelijk het stuur op je sneeuwachtergrondje ontdekt. En dat nog ruim voor de kerst. Joechei!

Reactie door elsje

Muis?
En vlak daarna; waar heb je hem gehaald? Ik ben zot van olifanten!!!! (maar dat wist je al)

Heb trouwens gisteren de kindjesetalage staan bewonderen,live…

Reactie door Nes

+moet+ is een mooie naam. ook een beetje ter ere van zijn voorouder de mammoet.

Reactie door pironik

Aargh, wat een lieverd. Ik ga wat de naam betreft trouwens volledig akkoord met pironik.

Reactie door Linn

Oliebol? 😉

Reactie door elsje

@ het meisje…:uhu, tuurlijk. In het donker doet haar slurf dienst als fakkel.

@ elke: ik wacht -een beetje- geduldig af.

@ Elsje: “een droppie?” dit vraagt om een ophelderend blogstukje hoor.
+ over de sneeuwachtergrond: was die vroeger eigenlijk wel stuurbaar? Het is me nooit opgevallen.

@ Nes: *fluisterend* in de Casa. Ze hadden ook een Duvel-variante.

@ Pironik en Linn: “Moet” is briljant (het nieuwe geweldig?)… maar ik gebruik het -met al z’n afgeleiden- al om m’n ma aan te spreken.

@ Elsje (nogmaals): ‘Bol’ lijkt me wel iets, zouden vrouwelijke olifanten daar een probleem mee hebben?

Reactie door Marc

@marc: droppie is een synoniem voor schatje, niets meer en niets minder. En Bol vind ik iig erg leuk voor het beessie! Of de dames-fanten daarmee problemen hebben moet je hen vragen (en niet mij, ik heb natuurlijk NIETS olifanterigs!! :-))

Reactie door elsje




Geef een reactie

