de Staat


60, en het jonger worden
december 15, 2008, 19:03
Filed under: In en om de tuin

Mijn pa wordt er woensdag 60 en daarom organiseerde ons ma afgelopen zondag (gisteren dus) een inhuis-etentje voor offspring een aangelanden. Het was gezellig, en lekker, druk op een 8 personen-manier, en ik heb nog al mijn tepels… maar daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben.

Neen,
Die pa van ons die ontrimpelt! Volgens mij is hij indertijd als sharpei-man geboren… en heeft hij er dan 60 jaar over gedaan om z’n vel in te  halen. Ok, dat is misschien lichtjes overdreven, maar toch, het gebeurde allemaal natuurlijk, hij heeft dus nog een kans op een carrière als guru-pa.
… en of het nu ligt aan dat ingehaald vel of aan zijn 3-jarig opa-schap weet ik niet, maar hij plakt de laatste tijd goed op foto’s.

(en in het vervolg gaan we hem natuurlijk af en toe moeten stekken, want we willen niet dat ‘m ontploft hé)

3 reacties so far
Plaats een reactie

Proficiat aan de ontrimpelende papa en opa!

Reactie door elke

En heb jij dat ontrimpelingseffect overgeërfd?

Reactie door Linn

@ Linn: natuurlijk! …maar ge moet denken dat het een cadeau is, neen. De jaloezie, de jaloezie!

Reactie door Marc




Geef een reactie

