de Staat


flan/faar/euh
december 11, 2008, 22:14
Filed under: In en om de tuin

ffffffrrrrrllddbbdup-wwiiiii (inspired by prnk)

marc hartje de mogelijkheid om ’s morgens te beslissen er een halve werkdag van te maken!
… het was de bedoeling die middag nuttig te besteden aan het eindelijk invullen van mijn verbouwpremie-aanvragen… en om in de stemming te komen heb ik me eerst een klein beetjezat gedronken, de strijk gedaan, de 40° was gestart, de gisteren-afwas gedaan, mijn haar gekleurd (bijna-zwart), gemerkt dat ik vergat te eten, flan-taart gehaald bij de bakker, op een “doorgaan naar deze website (niet aanbevolen)”-link geklikt, simple minds gejoetoebd (haar fout), op Kawada door de living gemarcheerd, alweer Roosbeef geluisterd op de 3voor12-luisterpaal, een halve fles ice-tea gedronken (en ook een bodemtje spa) en naar de glasbak geweest…

… want een proper werkblad is belangrijk.

Uiteindelijk raakten die aanvraagformulieren toch nog ingevuld. De laatste factuur op de lijst is 11 maanden oud, haal ik daarmee onderscheiding in de afdeling uitstelgedrag? Anyway, met of zonder schoon diploma, ik was content van mezelf (morgen gewoon nog een halve dag congé nemen om facturen en plannen te kopiecentreren).
Met dat enthousiasme all over the place mocht ik mezelf wel eens luchten… en de straat stond daar just heel filmisch met haar gat te schudden (en dat moest met de slechtst mogelijke kwaliteit gedeeld worden)

2008-12-11_netalsindefilm_2

Waarna Anna voor de anticlimax zorgde door te zeggen dat de sneeuw bij hen bleef liggen. :-/
Wij kustkindjes kregen nie-eens sneeuw, zelfs geen prut…

donor-helicopters to the rescue? (er moet toch iets van sneeuw in zo’n organenvalies passen)

4 reacties so far
Plaats een reactie

Je haar gekleurd???

Reactie door Ines

en een onderschIJding???

Reactie door elke

@ ines: wel, euh, er staan 3 dingen in het lijstje die niet helemaal juist is.

@ elke: o-oh, en enthousiasme ook al! dat komt ervan als je snel-snel een postje schrijft (past het even aan)

Reactie door Marc

Waarom camoufleer je je knappe haarkleur, Marc? Vind ge’t nie schoon misschienst? (hebt ge nog wa verf over?)

Reactie door Margo




Geef een reactie

