de Staat


Site van het jaar 2008
november 19, 2008, 12:25
Filed under: Blog / het internet | Tags:

Hier de lijst, daar stemmen (je mag er per categorie 3 kiezen),
… als je dat wil.

Ik deed het en wel als volgt:
Eerst en vooral: in volgende categorieën viel voor mij niks te zoeken:
Community, Eten en drinken, Foto-blog, NGO, Lifestyle, Sport professioneel, Computer & games, Hobby & vrije tijd, Sport amateur, Stadsblogs, Jeugd, en Groepsblogs.

En bij deze koos ik ook al niks, maar kan ik wel iets vertellen:
Jobs & opleiding: die van de vdab wel ok (maar ok is niet gelijk aan ‘site van het jaar’).
TV: niks gekozen omdat ze nu eenmaal teveblad.be vergeten waren.
Cultuur en entertainment: Had die van de AB voor alle ‘cultuurhuizen’ gewerkt, ja, dan zonder twijfel, maar nu is het een schoon eiland.

Maar wel…
Kopen en verkopen: Ebay en Kapaza, omwille van het aanbod. En had marktplaats.be bestaan, dan mocht die er ook bij.
Radio: Klara! nooit naar geluisterd, maar ze hebben de website die radio 1 zou moeten hebben (en wat een logo, wat een logo)… en al die filmpjes!
Persoonlijke blog: Houbi, maar eigenlijk, eigenlijk kan ik voor de moment geen enkele blog opnoemen die de persoonlijke-blog titel zou moeten krijgen (een freaq anno een paar jaar geleden zou niet misstaan).
Nieuws en duiding: de redactie … maar eigenlijk, eigenlijk was vrt-nieuws beter😀
Portaal: Google, er zijn nog zekerheden
Reizen en toerisme: had ik dezelfde logica gevolgd als bij jobs en opleiding, dan had ik hier ook niks gekozen, maar ik koos toch voor de nmbs, uit sympathie.


6 reacties so far
Plaats een reactie

In de lijst ‘persoonlijke blogs’ staat maar heel weinig wat mij kan bekoren. Ik vraag me vooral af hoe ze gekozen zijn. Het lijkt mij vooral te gaan om een select groepje waarvan er een paar tussen zitten die ik echt de moeite niet vind om te lezen. Er zijn zonder twijfel veel betere. But who am I, nietwaar…
Maw: ik ga niet stemmen.

Reactie door elke

ik heb vorige week al gestemd => mijn blog

Reactie door hilde

‘freaq anno een paar jaar geleden’: bedoel je daarmee dan dat ik al een paar jaar niks interessants meer post of snap ik het verkeerd?😀

Reactie door Freaq

@ Freaq: ze blijven even interessant, maar toen ik je begon te lezen had je binnen 1 post verschillende rubriekjes (waaronder een stukje west-vlaams)… Het was toen uniek, en zou het nu nog altijd zijn😉
(het is dus gewoon een kwestie van hoe het gebracht wordt)

Reactie door Marc

aaah, op die manier🙂

Mja, da’s waar, maar ik was zelf het concept wat beugezien. Maar misschien kan ik een al dan niet tijdelijke comeback voorzien in 2009!

Reactie door Freaq

trouwens, het is een work in progress en ik heb nog een lange weg te gaan, maar ge kunt al een kijkje nemen op westvlams.blogspot.com!

Reactie door Freaq




Geef een reactie

