de Staat


Naar Ploegsteert (5)
oktober 26, 2008, 23:39
Filed under: Sport | Tags: ,

(de start, week 1, week 2, week 3, week 4)
Week 5

Werd gelopen:
woensdag 22/10: 3,87 km (15’20”) (♥ vlakke delen 184, ♥ hellingen 187-189)
Inspanningstest om te zien hoe lang ik een hoge hartslag kan aanhouden. De laatste helling naar de watertoren op de gentpoortvest was er teveel aan.

vrijdag 24/10: 8,5 km (42’16”) (♥158-168)
Euhm… ik weet dat ik dit gelopen heb (het staat op m’n kladblad… maar kan me niks vertellenswaardig herinneren.

zaterdag 25/10: 8,5 km (44’19”) (♥155-165)
’s Avonds gelopen… en dat ging redelijk. Het viel me wel op dat de verlichting van de vesten tussen de Minnewaterbrug en de Gentpoort niet werkt. Net daar. Waar ‘met de poepers zitten’ net iets anders klinkt😉

zondag 26/10: 20 km (1u43’30”) (♥158-162)
Regen, de hele tijd… maar het was wel heel aangenaam lopen (en wat een tijd! bij zo’n hartslag! op een trainingsloop! … binnen 2 weken gaat dat daar in ploegsteert goed gaan, ik voel het).


2 reacties so far
Plaats een reactie

Mooie tijden hoor. Vooral gisteren, waar we dezelfde afs6tand liepen, maar jij een stuk sneller was.

Waarom ga je niet door na Ploegsteert en train je door voor de hele. Bijv 13/4/09 in Utrecht?

Reactie door Sjaak

Zo veel lopen in zo weinig tijd,zou ik niet aankunnen!
Bij mij moet er altijd minstens een dagje tussenzitten.
goed bezig denk ik dan.

Reactie door annava




Geef een reactie

