de Staat


er sterft een schoothond op mijn ikea-tabouretje
oktober 18, 2008, 20:50
Filed under: In en om de tuin | Tags:

“Ooouw”, zegt hij, “ooouw”, meneer Acer, steeds opnieuw…

moet ik er nu een fleece-dekentje over leggen?
moet ik z’n borst en rug met vicks vaporub inwrijven?
(wat wordt bij een laptop als borst en rug gezien?)
of zou een goede nachtrust volstaan?
wittegij’et?

3 reacties so far
Plaats een reactie

Del ster punt ster?

Reactie door elsje

heeft hij het ‘gevangen’ van mijn werk-computer?

Reactie door elke

@ Elsje: Ik ben van de WYSIWYG-generatie, wij kennen daar niks van 🙂

@ Elke: De symptomen zijn toch net iets anders. (mijn scherm gaat niet flikkeren, en het ooouw-geluid lijkt toch niet op het helpgeroep-vanuit-een-grot dat je werk-pc maakt.

+ btw: na een keer heropstarten was het voorbij.

Reactie door Marc




Geef een reactie

