de Staat


met blauw
oktober 14, 2008, 23:09
Filed under: In en om de tuin, Muziek | Tags:

In de vulpennentijd zat er koningsblauw in de ‘vullingen’, dat moest toen – die pennen, omdat het schoolreglement dat zei, en de directeur het kwam nakijken.

De pennen zijn ondertussen gezolderd, het blauw is gebleven, in die mate zelfs dat ik er zelfs niet aan denk met een zwarte stylo te schrijven…
die lijken iets te missen…
leven…
diepte…
een marc-factor

eenderhoe,
ik schrijf het liefst met blauw, en u?

(inspiratiesong)
(marc-de-fan heeft een gesigneerd singletje, tss)

7 reacties so far
Plaats een reactie

Zwart en rood. Nooit met groen. Ze hebben me hier ooit een groene stylo in mijn handen gedraaid en ik ben er nog niet goed van.

Reactie door elke

blauw en zwart, gelijk de kleuren van mijn favoriete voetbalploeg

Reactie door hilde

Ik heb ooit een paarse periode gekend. Ik vraag me af of die inkt nog bestaat.

Reactie door peerke3

ik schrijf wel nog vaak met blauw, nooit meer met vulpen, en het liefst met zwart.

Reactie door pironik

Ik schreef toch met zwart, hoor, of dat nu mocht of niet,paste beter bij mijn imago, vond ik toen.

Reactie door veerle

Ik schreef met blauw omdat het moest, maar als ’t even kon, verkoos ik zwart.

Nu schrijf ik hoofdzakelijk in blauw. Zwart lijkt mij ineens zo donker…

Reactie door Zita

Schrijf je nog Marc?? Ben je dan nog niet geheel gedigitaliseerd, als 21st century kid?
(Elsje schrijft met wat er voor handen is. Blauw, zwart, rood, groen, rose, paars, zilver, whatever)

Reactie door elsje




Geef een reactie

