de Staat


Van den draad en mijn zenuwen
oktober 5, 2008, 23:12
Filed under: Huiswerk | Tags: , ,

1/
Ooit wakkergebeld op een zaterdagmorgen? Het was nog geen 8uur!
Ok, mischien was het net 8uur, maar ik was nog in een land far-far away en … iemand zou met een hele goeie reden moeten aankomen.

Mevrouw Elektriciteitsman deed dat.

Een half uur later stond Meneer Elektriciteitsman daar om – na 11 maanden en 4 dagen (het is als zwanger zijn, maar dan langer) – eindelijk zijn hocus-pocus te doen op mijn ‘plongkast’ (na zo lang wachten is dat een goeie reden om iemand wakker te bellen). De man bekeek het, begon de kast te demonteren en …
Ik ging om brood (100m ver). Kwam terug, en het was al gefikst. Blijkbaar zat er een rail niet helemaal zoals op z’n plaats. (moest ik daar nu zo lang op wachten? kon het niet iets ingewikkelds en zeldzaam zijn?)
Resultaat:

Eindelijk weer écht kunstlicht in de badkamer!
Eindelijk geen verlengkabel meer door de living! (ik had een stand-in nodig voor de stopcontacten van de wasmachine en de droogkast, en die haalde zijn electrabel-boterhammen uit de living)
Eindelijk kan de waskotdeur dicht (de stilte! de stilte! … allez, ’t is toch heel wat stiller)

2/
De laatste dagen lijkt er een zenuw net boven m’n elleboog met momenten heel hard te roepen dat ‘m daar zit.
Hoel laat ik die best weten dat ik het nu wel gehoord heb?


3 reacties so far
Plaats een reactie

Moest dat zolang duren? Na zoveel keren bellen.

Reactie door mimi de moemoe

1/ Gij eet echt wel graag brood hé Marc.

2/ Geef die zenuw een doef op zijn oog?

Reactie door Margo

@ mimi de moemoe: nog een chance dat ik veel geduld heb hé.

@ Margo: 1/ het is genetisch mijn roots liggen in het brood (tzijn dus eigenlijk broots).
2/ Ik heb z’n neus efkes tussen z’n 2 oren gezet.

Reactie door Marc




Geef een reactie

