de Staat


Naar Ploegsteert! (1)
september 28, 2008, 21:16
Filed under: Sport | Tags: , ,

(de start)
Week 1 heb ik ondertussen gehad.

Werd gelopen:
zaterdag 20/09: 5km (24min)
dinsdag 23/09: 5km (26min)
donderdag 25/09: 5km (24min)
zaterdag 27/09: 8km (39min)
zondag 28/09: 10km (50min)

Hoe het voelde:
De hartslagmeter bleef de hele week in de kast, maar met uitzondering van de 10km-loop ging het elke keer volgens het zelfde stramien: heel rustig starten > na anderhalve kilometer op standaardtempo komen > dat aanhouden > het laatste kwart van de afstand versnellen.
In de 10km-loop heb ik het op het gemakske gedaan (geen versnelling op het einde), en van de zon genoten, en het uitzicht… (het uitzicht!)

5 reacties so far
Plaats een reactie

Zucht, wij doen al ‘k weet niet hoelang op de eerste helft van de start-to-run-met-Evy-reeks, en jij gaat op een weekje van 5 naar 10.
Superma…rc…N

Reactie door Nes

Mochie, ik wist niet dat jij liep.

Reactie door Linn

@ Nes: en toch heb ik de indruk dat jullie er meer moeite voor doen!

@ Linn: ik loop in periodes: van februari of maart tot eind mei en van augustus of september tot november. De rest van het jaar dient om te recupereren… en ander interessants te ontdekken.

Reactie door Marc

Hé Marc
Mooie tijden voor als je tijd hebt voor het uitzicht. Wat als je echt even over je anaërobe drempel komt…

Succes en wellicht een keertje de Kemmel lopend?

een Hollandse groet
Sjaak

Reactie door Sjaak

aan sjaak: ik denk dat ik iets over die grens loop… babbelen is er niet bij, maar van verzuring is voorlopig ook geen sprake.
(en ploegsteert ligt vlak bij Kemmel, misschien een idee voor een duatlon)

Reactie door Marc




Geef een reactie

