de Staat


mannen maken plannen
september 25, 2008, 21:17
Filed under: Huiswerk, Vormgeving | Tags:

“Wanneer heb je eens tijd” vroeg hij, ik dacht eigenlijk aan volgende week maar het was blijkbaar bedoeld als “past het als ik daar over een uur ben”. Anderhalf uur later stond ‘m daar (met de moto), om wilde ideeën wat concreter te maken en plannetjes te tekenen…

carnavalswagens, er wordt in alle stilte aan gewerkt…
en mijn broer ziet het blijkbaar goed zitten.


(en er is nog werk aan, veel werk)
(en ik ben -flink- mijn 5km gaan lopen)


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

