de Staat


Verwendag
september 22, 2008, 22:10
Filed under: Boeken, In en om de tuin, Muziek

Bibliotheken, je moet er toch van houden! (ik hou ervan)
Het is me pas vandaag opgevallen, maar zie, in alle stilte denken ze aan hun leden. Marc [hartje] moderne overheidsdiensten. Die klantgerichtheid! De organisatie! Op mijn verjaardag! Ik vind dat een schoon gèste.

Als ik mag kiezen, dan wil ik:
– uit de boekenafdeling: aanraders, gebaseeerd op m’n lijstje van favoriete boeken
(Milan Kundera – De ondraaglijke lichtheid van het bestaan, Harry Mulisch – De ontdekking van de hemel, A.F.Th Van der heijden – Het Schervengericht, Peter Verhelst – Zwerm)
– uit de muziekafdeling: Bwaaarp-muziek (alle tips zijn welkom).

en niet-bibliothecair:
– het recept voor een groene groentensaus (iets als bolognaisesaus zonder vlees en tomaten, en groen natuurlijk)
– IJskreem, rum-rozijn (heet eigenlijk malaga) en kokos (met korrel)
– of… euhm… weet u nog iets?

3 reacties so far
Plaats een reactie

11 oktober jarig dus. dat moet ik kunnen onthouden, was nl. ook de verjaardag van mijn vader. van mij krijg je een groentensausrecept. denk ik. een malaga-ijsje zit er niet in vrees ik, tenzij jij een manier weet om die over de grens te ‘beamen’?

Reactie door elsje

😀
(en beamen kan wel – natuurlijk, maar mag niet van de superheld-bazen)(enkel in noodgevallen)

Reactie door Marc

*noteert 11 oktober in haar agenda en haalt De Ondraaglijke Lichtheid van het Bestaan uit haar boekenkast* 😉

Reactie door Linn




Geef een reactie

