de Staat


The Block, de ergernis
september 15, 2008, 12:46
Filed under: Film / TV / Radio | Tags: , ,

Nog mensen die naar The Block, Hoegaarden kijken?

Voor wie niet kijkt: Dit jaar wordt de/een oude brouwerij van/in Hoegaarden… euhm, aangepakt (vermoost was mijn eerst gedachte). 5 koppels werden uitgenodigd, 4 daarvan mochten beginnen. 
Gisteren was het einde van week 1 te zien. Daarin werd het meest hopeloze koppel terecht naar huis gestuurd en vervangen door het 5de stel.
En dat 5de stel…aargh, de arogantie !
In de loop van de week waren ze al een 2-tal keer langsgelopen, en de praat die daar uitkwam. Alle clichés over Antwerpenaren kunnen op die mensen toegepast worden, en neen, geen van clichés zegt iets positiefs.

Ik hoop dat ze serieus op hun bek gaan.
Leedvermaak zal hier heersen.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Ik heb het gemist gisteren, maar wel vorige week gezien…vreselijke man, dat gaat wel lachen worden:-)

Reactie door tijdtussendoor

Ook al de neiging gehad om die vent uit de tv te sleuren en es mijn gedacht te zeggen. De aRRogantie…( 😉 ). En ik, met mijn beperkte architecturale kennis maar mét liefde voor schoon gebouwen vind de locatie prachtig maar helaas niet geschikt voor dit doeleinde…

Reactie door Nes

Ooh ik heb compassie met de Antwerpenaren… ’t Is weer een ‘vree koppel’ dat hun provincie vertegenwoordigd.

Reactie door moeferkoe

Ik heb mij ook al énorm zitten ergeren aan dat koppel, man toch. Precies of meneer alles kan en zij loopt daar rond als stijlloze trien, die ja knikt op alles wat hij zegt. Net zoals u hoop ik dat ze zwaar op hun bek gaan. Wat zeggen ze dan over hoogmoed?

Reactie door Tess




Geef een reactie

