de Staat


jij redder? (m/v)
september 12, 2008, 12:08
Filed under: In en om de tuin | Tags:

Dit is een oproep aan mijn lezers die een hart hebben voor floraliteiten.

Een paar interne verhuizingen geleden kocht ons Elke een weescactusje (bij Dille en Kamille), met bijpassende pot (wit glanzend). Het was een mooi stel.
Nu weet ik wel dat cactussen niet veel water nodig hebben, maar het stekelinkstje heeft ondertussen al zijn babyvet al opgesoupeerd en staat al hele tijd zielig te wezen… daar achter het raam, met een net niet leeg flesje water naast zich (foltering?) … als er niemand in de buurt is zit het volgens mij met z’n stekeltjes tegen het vensterglas te treuren…
Het heeft jullie nodig!

Dus gaat hier, duw op haar mail-knop en wees overtuigend.
(of plaats een reactie op dit bericht)


3 reacties so far
Plaats een reactie

Allé, ik heb hem (de schoonmoedersstoel) zonet vanachter het glas gehaald en gewaterd. En peis dat je dat hij merci zei? Forget it. Ondankbaar zeg ik u!

Reactie door elke

Ach, je weet hoe dat gaat met die ruwe bolsters, die willen ten alle tijde hun cool bewaren…

Reactie door Marc

verkeerde aarde gebruikt om ‘m in te zetten?
teveel water gegeven?
plekje te donker?
verkeerd bemest?

uw plantendokter in bange dagen…

of kijk, als je me niet gelooft, maar eens hier:
http://www.wigosite.nl/Cactussenpagina/Cactussenpagina.htm

Reactie door elsje




Geef een reactie

