de Staat


aaah, het wachten!
september 3, 2008, 19:30
Filed under: Werk | Tags: ,

Vandaag stond het afsluitende mondelinge deel van dé selectieprocedure op het programma… eigenlijk paste die perfect na het werk… maar ik nam toch maar verlof… omdat alle redenen goed zijn om bij mooi weer verlof te nemen… (en er moest sowieso toch nog gedroogkast, gestreken en geluierd worden).

Zo’n sollicitatiegesprek zonder directe feedback is altijd wat lastig om in te schatten, maar alvast de HR-man in de 5-koppige jury maakte de conclusie waar ik op gehoopt had (ervaring all over the place).

En nu is het wachten…
…of beter, nu wás het wachten… ik heb mijn wachtzenuwen afgezet (tijdens de tweede helft van de strijk) met dank aan dit muziekje op de radio:


4 reacties so far
Plaats een reactie

Hoop dat jou goede gevoel (en het mijne na alles gelezen te hebben) idd uitkomen!

Reactie door Nes

ik duim voor u zoals ik ook voor mezelf duim. jaja, ervaring, een eerder frustrerend begrip op mijn leeftijd.

Reactie door pironik

O, dat is zo’n lekker nummer. Kan niet anders dan goed aflopen zo. Toch??

Reactie door elsje

Ik duim uiteraard ook.:)

Reactie door Linn




Geef een reactie

