de Staat


uitnodiging: mix-cd-cirkel
augustus 25, 2008, 18:29
Filed under: Muziek | Tags:

Omdat de stokjestijd voorbij lijkt en u toch iets om handen moet hebben om deze prrrrrrachtige zomeravonden met een ‘uhu, jaja, zo zou het altijd moeten zijn’-gevoel af te sluiten…
(en vooral omdat Marian er de aanleiding toe gaf)

Duik in uw muziekcollectie, gooi niet-zomaar-wat nummers op uw pc en brand!
Knutsel, kneed en/of knoei daar wat artwork bij en deel uw liefde/werk/manifest met een min-of-meer-vreemde.

Mag iedereen meedoen?
Iedereen mag meedoen!
… als hij/zij zich binnen de 10 dagen kandidaat stelt in het reactie-venster hieronder.
Ik contacteer u via het e-mailadres dat u daarbij opgeeft. Daarbij vraag ik uw adresgegevens en geef die na het afsluiten van de inschrijvingen aan 1 willekeurig gekozen medemixmaker. Deze zal u zijn/haar cirkel-cd opsturen, net zoals u uw creatie naar iemand stuurt.

Is er een thema?
Ja. ‘Groen’ is het thema.
Denk vrij. Inspireer en laat u inspireren.
Beperk u tot titels of artiesten met iets groenigs… of doe dat niet.
Denk aan gifgroen, bosgroen, racegroen, die weegbree op het voetpad… en wat hem of haar overkomt, de auto voor u in de file, het verkeerslicht dat uw dag maakt, de G in RGB, het tentzeil … en wat daaronder gebeurde, de R… en hoe die na de G komt … of doe dat niet.

Maak er iets persoonlijks van, maak uw eigen groen manifest !
(en vertel het verder)

11 reacties so far
Plaats een reactie

tuurlijk doe ik mee. Ik zet meteen de uitnodiging ook op mijn weblog.

Reactie door marian

Ik spring op de bandwagon!

Reactie door Flor

same here!

Reactie door duckrabbit

leuk! i’m in (alleen jammer dat ’t weer een kleur is, maar ach, zo HEEL erg is dat nou ook weer niet 😉 )

Reactie door Ludo

Ik snap er niks van maar je zal mij dat ongetwijfeld wel life uitleggen.
En weet jij wel wat weegbree is, Marc? Zonder te hoehelen?

Reactie door elke

@ Ludo: ‘Noorwegen met een bolletje’ en ‘absenties bij spreekbeurten: inzicht en oplossing’ ook… maar die houden we dan maar voor een volgende editie.

@ Elke: ik ken zelfs het verschil tussen de verschillende soorten weegbree. Dat komt om dat het in 1991 zowat de enige plant was die ik verzamelde… toe we er voor de les biologie 25 moeten zoeken (een linde-blad had ik ook, maar daar hield het op)… met als resultaat een vette 3 op 25 en een herexamen/vakantiewerk in de kerstvakantie.

@ de deelnemers: u hoort nog van me!

Reactie door Marc

Ik doet ook mee. Het zal vast wel weer Ludo worden die de mijne krijgt 😉

Reactie door André

ik ook.

Reactie door jeff

[…] uitnodiging: mix-cd-cirkel […]

Pingback door dienstmededeling « Ionesque

Zeer binnenkort op de post:

Toen….Waren ze nog groen. Bands voor hun (grote) doorbraak.

1.Happy Mondays – Kuff Dam (1987)
2.Motörhead – Iron Horse (Born to Loose) (1976)
3.The Cure – Fire in Cairo (1979)
4.Coldplay – High Speed (1999)
5.Tears for Fears – Mad World (1982)
6.Spandau Ballet – Muscle Bound (1980)
7.My Bloody Valentine – Kiss the Eclipse (1987)
8.Nirvana – Sappy (1990)
9.INXS – Just Keep Walking (1980)
10.Ultravox! – My Sex (1977)
11.R.E.M. – Wolves, Lower (1981)
12.U2 – Out of Control (1980)
13.The Human League – The Path of Least Resistance (1979)
14.Simple Minds – Calling your Name (1979)
15.The Stone Roses – Something Burning (1990)
16.Kraftwerk – Rűckzuck (1971)

Bonustrack: still going strong, Mark E. Smith.
17.The Fall – 50 Year Old Man (2008)

Reactie door André

[…] iets organiseren en uiteindelijk de laatste -en ook rijkelijk laat- zijn om je bijdrage te […]

Pingback door 10 op zondag #19 (groen) « Ionesque




Geef een reactie

