de Staat


Zingem / ik ben er klaar voor
augustus 19, 2008, 20:23
Filed under: Werk | Tags: ,

Of het aan mijn ‘hoe zit het telefoontje’ van deze morgen lag weet ik niet (maar ik denk natuurlijk van wel)… maar deze namiddag kwam eindelijk de mail met daarin de datum voor de psychotechnische proef en het assessment-ding. Drie september en daarmee het tweede deel van ‘de selectieproeven’ kwam ondertussen heel erg dicht bij

29 augustus werd dat… in Zingem

Zingem !

Bij nederlandstalige hip hop-battles is het waarschijnlijk stopwoord nummer 1, maar het blijkt begot nog een gemeente te zijn ook. Waarschijnlijk zoeentje waar je moet wonen voor je ze weet liggen… Vrij rare streek ook, daar zo schuin onder Deinze… Wannegem-Lede, Semmerzake, Welden … ze hebben er zelfs een Lozer-Kern!
(gaat dat zien)


5 reacties so far
Plaats een reactie

En Mullem, Huise, … :p

Reactie door Linn

dun ijs, marc. dun ijs!

Reactie door pironik

team-building-koeien-omverduwen…
Hoe fuctioneert Marc in groep…?

Reactie door Nes

@ linn: overvloedig!

@ pironik: ik was eigenlijk vergeten dat je ook van langs daar was (wordt het ijs nu iets dikker, of beeld ik me dat in?)

@ Nes: ook mogelijk: kies koe, maak smeerkaas.

Reactie door Marc

of: schud koe, maak slagroom??
of: koeien-knuffelen? schijnt heel hip te zijn! als je dat goed doet, dan mag je door!

deze hollandse dame rapt niet, dus over dat deel van je blogje kan ze geen uitspraken doen😉

Reactie door elsje




Geef een reactie

