de Staat


Kijkt u even mee?
augustus 7, 2008, 20:38
Filed under: In en om de tuin, Vormgeving | Tags: , , ,

Het was even droog, en na een hele dag binnenzitten wil ik wel eens een luchtje scheppen.

Ervaren inpakkers?
‘Gemotiveerde’ had ik nog begrepen, en ‘enthousiaste’ had met wat aandringen ook nog gemogen… maar ervaren? Onderschat ik de moeilijkheden die bij het inpakken voorkomen?
(ik ga er van uit dat ze dozenvullers zoeken, het lijkt me nog iets te vroeg voor kerst- of sintman)

Dit moest eigenlijk een praktische foto zijn, om de kleur van het schrijnwerk vast te leggen. Maar toen liepen die toeristen zo schoon door het beeld.
Over die kleuren: beide passen volgens mij bij de functie van het gebouw, links een woning, rechts een antiekwinkel.

Met voorsprong het schoonste vliegenraam dat ik al zag!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Geloof me, ik kan het weten, inpakken is niet, NIET, evident… (en nee, t’is niet om te lachen)

Reactie door Nes

Ja, ervaren inpakkers vragen is net zoiets als erhm… ervaren afwassers of ervaren zoeners of nee, wacht, dat laatste klopt niet, daarbij telt ervaring wel, nou ja, ik ben het dus met je eens.

Reactie door elsje

@ Nes: Aaa, hier wou ik het bij de sangria over hebben… nu-ja, er zijn nog vrijdagen hé.

@ Elsje: 😀

Reactie door Marc




Geef een reactie

