de Staat


In Canon 2: De Melkflessen
augustus 5, 2008, 19:45
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

Zowel voor u als voor mij een verrassing: vind hier de 2de stem.

Op de foto: mijn benen (en voeten)
(aka het lichtend pad)

Het is niet dat ik lid ben van de Orde van de Sproetekoppen, maar daarnaast is het hier al huidtype 1 wat de klok slaat: ros, blauwe ogen (met verspreide stukjes groen – om wat diepte te creeëren, há! 😉 ) en een vel dat me zonder problemen in de Melkflessenclub krijgt.

Het is eigenlijk niks om trots om te zijn, om plezier aan te beleven. De zon is de vijand, als die het iets te enthousiast overneemt van wolkman hebben we het vlaggen… Op zware dagen kiezen we de voor schaduwkant van de straat, hemden die zoveel mogelijk vel verbergen, lange broeken… enfin een mens zou liever binnen blijven… gelukkig is er Louis… Louis is degene die er voor zorgt dat ons vel bleek blijft, ook op de zware dagen, want vergis je niet, er zit wel degelijk kleur in… die fameuze melkflessen zijn duotoon benen… alle tinten tussen wit en rood zijn mogelijk!

Ik zweer het je: Louis houdt van ons… en wij ook van hem, maar laat het duidelijk zijn: dit is een verstandshuwelijk, hij slaapt in de badkamer.

.

Geïnspireerd door Annava.

6 reacties so far
Plaats een reactie

jup, mijn club ook. al vind ik de zon niet mijn vijand. toch niet meer.
trouwens, onlangs nog door een rossin gewezen op mijn minimum aan sproeten, het was gelijk of ik niet meer bij de club mocht. allemaal afgunst, zeg ik.
🙂

Reactie door pironik

djees, marc, waar heb ik die bank nog gezien…?
en louis rules! zeg dat ik het (ook) gezegd heb!

Reactie door elke

Louis houdt van ons hahaha.
Tof vind ik ze, die melkflessen (zolang ik ze zelf niet heb)

Reactie door annava

@elke: LOL, ik dacht al even: he, elke en marc hebben dezelfde bank (ja, mijn IQ heeft te lijden gehad van de afgelopen dagen, ga er zo over bloggen)

Reactie door elsje

Van een geheel andere orde: al eens bruinen zonder zon geprobeerd? Doen!

Maar wel deskundig aanbrengen.

Reactie door MC

Allez hup, ik heb een velleke van het type 2, dus ik mag zeker niet klagen.
Schoon koppel benen zenne meneer 🙂

Reactie door Margo




Geef een reactie

