de Staat


no more raindrops
augustus 3, 2008, 21:46
Filed under: In en om de tuin, Muziek | Tags:

Het heeft niet mogen zijn, het slaap-slaap-kind-slaap-slaap-opwindmuziekske gaat niet mee richting dertigste verjaardag. ‘De nieuwe generatie’ (aka, mijn broers kleine) is er net iets te energiek mee omgesprongen, het ding pingelt niet langer de melodie van Raindrops are falling on my head…

Anyway, wie op zoek was naar fisher price item 762, die zoekt verder…
de rest bekijkt beluistert een YouTube’ptje:

8 reacties so far
Plaats een reactie

Dergelijke vintage exemplaren geef je niet – ik herhaal: NIET – aan de nieuwe generatie. NIET, zeg ik u! Tssss…..

Reactie door elke

tja, tijd om het FP-vliegtuig te redden 😀

Reactie door Marc

Ik moet me aansluiten bij Elke. Hooguit mogen ze es kijken terwijl je zelf ah wieleke draait. You Tube mogen ze voor mijn part wél hebben…

Reactie door Nes

Ik begon spontaan te zingen van:
I can see clearly now the rain is gone.
Vraag me niet waarom

Reactie door annava

Oe hangt er daar nu ineens een lintje aan en heb je het mee verhuist naar Brugge?

Reactie door mimi de moemoe

Nu pas bijhorend clipje kunnen bekijken & liedje beluisteren. t’Is een even-een-dansje-tussendoor-rond-de-keukentafel-liedje, dat was ik vergeten…

Reactie door Nes

Mijn #777 wordt dus netjes verstopt… ghehehe

Reactie door Matthijs

@ matthijs: volgens mij smelt jij binnen een jaartje helemaal en wordt je 777 vervolgens opgesabbeld 😉

Reactie door Marc




Geef een reactie

