de Staat


"niet naar dEUS" en "ik heb je nodig"
juli 29, 2008, 10:50
Filed under: Muziek | Tags: , ,

deel 1, “niet naar dEUS”

Bij de aankondiging van het Vorst-concert (10 dec) hield ik me koelbloedig… “neen Marc,” zei ik tegen mezelf,  “je zag ze al in maart, en je weet toch nog dat ze toen niet zooo supergeweldig waren hé.” … en zelfs toen dat concert snel-snel uitverkocht was en er al even snel-snel een 2de werd toegevoegd hielden we het koel.
“Proficiat, Marc,” zei ik alweer tegen mezelf “dat was heel verstandig van je, nu kan je dat geld aan nuttiger zaken besteden… denk bijvoorbeeld eens aan verf, voor je livingmuren, en je schrijnwerk, en…”

Tot zover de goede bedoeling… bijna was het gelukt.

Straks betaal ik mijn dEUS-ticket… niet voor één van de concerten in Vorst, neen, (er zijn nochtans nog tickets beschikbaar), neen, we gaan dEUS kijken in Amsterdam!
“Paradiso, here I come” (5 dec)

…en dat is waar deel 2 begint (u zult het zien).

.

deel 2, “ik heb je nodig”

“Paradiso, here I come”, (voila) … en het zou té jammer zijn om enkel naar Amsterdam te reizen om een concert te zien, te maffen, en terug te keren naar de schoonste stad ter wereld 😉

Dus laat ze maar komen, uw Amsterdam-tips!
(denk ‘gemakkelijk bereikbaar’, ‘schone, gezellige pleintjes’, ‘merkwaardige architectuur’, en ‘fijne musea’… en misschien ook wel ‘lekker en betaalbaar eten’)

9 reacties so far
Plaats een reactie

Ach, met de prijs van dat ticket kan je toch nooit je schrijnwerk betalen. Toch…?

Reactie door elke

niet het schrijnwerk (dat heb ik al), de verf volstaat…
en verf is niet goedkoop, maar zo duur zal dat wel niet zijn zeker (met 100euro moet dat volgens mij wel lukken,en dat komt volgens mij in de buurt van ticket + vervoer)

zoiets, zowat, enzo, begrijp je?

Reactie door Marc

Hahaha, klinkt zoals ik, maar dan met Coldplay in de hoofdrol. Gevolg: wij gaan naar Parijs. 😀

P.S. Op Blogger en aanverwanten kun je je posts en reacties in een keer importeren en exporteren. Skynet is niet zo ontwikkeld. Daar moet het helaas post per post (en reactie per reactie als je die wilt behouden). Een monnikenwerk om u tegen te zeggen, maar ik had daar (tijdens mijn platterustperiode) alle tijd voor. 😉

Reactie door Zita

Iemand nodig om je valies rond te rijden schatteke?

Reactie door Nes

@ zita: het zal voor een keer zijn dat ik heel veel tijd over heb, peins ik 🙂 (en het amusement bij chris en zijn maten!)

@ nes: kandidaat misschien? 😀

Reactie door Marc

Wat denk je zelf…?

Reactie door Nes

Amsterdam-tips… Hrm… Er schiet me weinig te binnen en dat terwijl ik toch zes jaar lang in Amsterdam gewerkt heb. Zullen wel mijn Rotterdamse roots zijn die mijn brein nu doen blokkeren…

Btw: Paradiso zelf is al een trip waard. Prachtige concertzaal!

Reactie door elsje

Ik zit ook al een paar minuten na te denken over tips in Amsterdam maar ik zou dus niets weten eigenlijk.
Het is zeker al 10 jaar geleden dat ik daar geweest ben, moet eigenlijk nog eens terug ja. Leuke stad
En een leuk concert, ik zou al jaloers worden

Reactie door annava

[…] en geniet voor twee, alstublieft… want ik zal waarschijnlijk nog op de terugweg zijn van dEUS-in-Amsterdam (tips blijven […]

Pingback door Mr. Gelb is coming to town « Ionesque




Geef een reactie

