de Staat


Something like a phenomenon
juli 25, 2008, 11:00
Filed under: Muziek | Tags:

In de reeks “soundtrack bij het tandenpoetsen” …

(er werd niet meegezongen, neen, er zijn al genoeg tandpastaspiegels in de wereld)
(en ik heb geen idee waar mijn onderbewustzijn dit opgepikt heeft)

ps.
Voor muziekskes die het dezer dagen goed doen chez Marc kunt u >hier< terecht.

5 reacties so far
Plaats een reactie

Hoe weet je of de muziekskes legaal zijn die je upload? Ik heb me ook ingeschreven maar ik moet nog liedjes uploaden.

Reactie door Marian

tja… ik ga er van uit dat muxtape ergens in een donkergrijze zone hangt …. Bij Windows Vista komen de songs idd op je harde schijf terecht (al moet je er wel heel hard naar zoeken) … en bij Windows xp vond ik ze nog niet, maar het zal waarschijnlijk iets gelijkaardigs zijn. Donkergrijs dus.

Reactie door Marc

Ik ben de muziekskes die het dezer dagen goed doen Chez Marc aan het beluisteren. Fijn, fijn. Dat nummer van Zita Swoon is echt prachtig.

Reactie door Linn

En wanneer begint de tandpasta-tour???

Reactie door Nes

@ Linn: Big City hé. Die uitgesponnen intro maakt ze helemaal, toen ik deze versie de eerste keer live meemaakte… direct verkocht. (

@ Nes: Vanaf heden kan geboekt worden via:
http://www.de-langverwachte-tandpastatour-is-coming-your-way.com.
(doen!)

Reactie door Marc




Geef een reactie

