de Staat


Mijn bakker is een psycholoog…
juli 21, 2008, 08:08
Filed under: Hesperolletjes | Tags: ,

Aanschouw: de donkere iris
(dat is de naam van het brood, niet de zus van Zwarte Lola)…

Als je de foto ondersteboven houdt lijkt het op een boom die nodig gesnoeid moet worden (en een wel erg brede basis heeft… en ergens de bovenste helft van zijn kruin verloor)
en u, wat ziet u?

(en ja, mijn eettafel kan nog steeds gecatalogeerd worden onder in de tuintafelfamilie – in een gedomesticeerde vorm dan wel)


5 reacties so far
Plaats een reactie

Een vlinder. Ik heb dochters en dat is eraan te merken…🙂

Reactie door elke

Ik zie meer een soort van insect… met voelsprieten enzo:-)

Reactie door tijdtussendoor

A spider…man…

Reactie door Nes

😀
aan allemaal: een vlinder heb ik er nog niet in gevonden, de insectenkop wel (hoe kon ik ooit iets anders zien?)… en die spin … Nes, ben jij er zoeentje die ze vangt en hun poten uittrekt ipv ze meteen te pletten (wat ik doe)😉

Reactie door Marc

Makkelijk! Ik zie 2 muizen (of ratten, zo u wil) die neuze-neuze doen.
Dju, ik ben rijp voor het gesticht zeker?

Reactie door Margo




Geef een reactie

