de Staat


Terschelling 2008 (3/3)
juli 10, 2008, 17:12
Filed under: Op reis | Tags: , ,

23 juni 2008…
Terugreisdag
Ik had een reservatie voor de boot van 16u30, maar omdat het met dat verbrande hoofd van mij toch niet zo aangenaam rondlopen was (het waren zonnige dagen, remember) liet ik die 4 uur vervroegen. de laatste uren ter plaatse werden dus herleid tot uitslapen, eten en een toertje doen in het centrum van West-Terschelling.


kat (m/v)


en toen waaide het plots uit alle richtingen


zicht over Groene Strand richting Vlieland


Duinhuis met relaties

Onderweg naar huis
Eerst terug de boot. De trage deze keer, 2uur ipv 45min.
… en daar zaten vreemde mensen op, zoals die twee mannen aan het tafeltje naast me. De ene had één of andere spiritueel ornament op z’n bagage staan… waarop de andere hem aanspreekt en die tekening helemaal gaat verklaren.
Ik verwacht daar een repliek op in de aard van “man, het is gewoon een tekeningetje”… maar die gast gaat daar helemaal in mee en 2 minuten later waren ze voor een uur vertrokken over de verschillende stroming bij indische maharadja’s, welke ze al bezocht hadden en wie dan wel de meest oprechte van die maharadja’s was.
Na afloop van het gesprek vraagt die ene aan mij of ik “dat ook gevoeld heb” en “dat er net iets heel unieks plaatsvond”.
Ik moest nodig iets te eten halen.

Treinfoto’s


Utrecht, Station (het stadsgevoel!)


Treintekening, komt me bekend voor…
Jammer van de tag (iemand die kan lezen wat er staat?)
…en schone ramen hé 😀

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

