de Staat


Elementaire deeltjes (bezig)
juli 7, 2008, 20:50
Filed under: Boeken | Tags: ,

2/3 ver, en tot nu toe…

  • is het boek minder kiezig dan verwacht
  • het Bruno-personage werd al vrij vroeg als freak te bestempeld waardoor hij ‘minder raakt’
  • het gaat opvallend meer over de die Bruno dan over zijn broer (omdat het verhaal van die eerste beter verkoopt?)
  • al te lange pseudo-psychologische  en wetenschappelijke uiteenzettingen worden aan FF-tempo gelezen
  • die toestand met de zoon van die ingeweken Californiër hoefde voor mij echt niet en haalt met gemak het yak-niveau van die American History X-scene waarbij die gast op de rand van het trottoir gelegd wordt.
4 reacties so far
Plaats een reactie

Lijkt me niet iets voor in het verlof. Niet op het lijstje dus …

Reactie door Nes

hm, ik ben daar ergens in het boek blijven steken :s
wetewa, ik ga vanavond nog een efforke doen en maken dat hij uit is.

en ik had nog niet eens gezien dat er apen op de cover staan.

Reactie door pironik

Hmm, je zit duidelijk al veel verder dan mij. Ik zit nog maar aan pagina 46 en tot nu toe kan het mij wel boeien.

Wel fijn dat we met drie bloggers op hetzelfde moment dit boek aan het lezen zijn. Het schept een band. :p

Reactie door Linn

Jjaren geleden gelezen en ik vond hem wel goed. Maar als deze je niets zegt, dan zou ik zijn ander werk links laten liggen.

Reactie door sezaar




Geef een reactie

